انواع سرپیک هوا برش

انواع سرپیک هوا برش


در این مقاله ی کاربردی، تصمیم داریم تا موضوع انواع سرپیک هوا برش را به صورت کامل و مفصل مورد تشریح قرار داده و مهم ترین موارد مرتبط با انواع سرپیک هوا برش را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما سروران عزیز خواهشمند است تا انتهای نوشتار انواع سرپیک هوا برش، ما را همراهی نمایید.

سرپیک ها از تجهیزات پرکاربرد در صنعت و به ویژه جوشکاری می باشند.

در ابتدای امر توجه شما عزیزان را به یک نکته ی مهم جلب می نماییم. در هر شاخه و شغلی که هستید، برای این که تجهیزات مهم و کاربردی آن رشته را تهیه و یا خریداری نمایید و همچنین برای این که اطلاعات مناسب و کاربردی را در مورد آن حرفه به دست آورید، باید به معتبرترین منابع و یا فروشگاه ها مراجعه داشته باشید.

در دنیای امروز؛ برخی از مراجع اطلاعاتی و یا فروشگاه ها، کار ارائه کالا و یا خدمات متنوع خود را از طریق اینترنت و وب سایت های اینترنتی ارائه می نمایند.

بالن گاز

یکی از معتبرترین سایت ها برای ارائه اطلاعات و یا کالاهای مختلف در زمینه ی تجهیزات جوشکاری، تجهیزات برش کاری، انواع سرپیک هوا برش و دیگر موارد، وب سایت بالن گاز می باشد. شما خواننده ی گرامی می توانید همینک به سایت بالن گاز مراجعه و از مناسب ترین اطلاعات ارائه شده در آن دیدن نمایید.

در ادامه و برای بسط بهتر موضوع انواع سرپیک هوا برش، لازم است تا تعدادی از مهم ترین موارد مرتبط با انواع سرپیک هوا برش را به شکل تیتروار برای شما عزیزان بیان نماییم و در هر یک از قسمت های این مقاله، سوال ها و تیترهای مورد نظر را توضیح دهیم.

لطفا تا انتهای نوشتار کاربردی و خواندنی انواع سرپیک هوا برش، با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترها و سوال های مرتبط با موضوع انواع سرپیک هوا برش به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی هوا برش یا هوا گاز اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین تجهیزات به کار رفته در جوش و برش اطلاعاتی دارید؟

رگلاتورها:

شلنگ های گاز:

شیر یک طرفه ( needle valves):

شیر یک طرفه( فلاشبک):

مشعل:

آیا در زمینه ی انواع سرپیک هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که مشعل در دستگاه هوا برش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

آیا در زمینه ی دیگر مشخصه ها و خصوصیت های مربوط به مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی اطلاعات تخصصی مربوط به دستگاه هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا با تعریف دقیق و انواع سرپیک هوا برش آشنایی کامل دارید؟

روش روشن نگه داشتن سر پیک برش مدل یک تکه:

جدول ویژگی های فنی نازل مدل یک تکه

سر پیک برش دو تکه چه قابلیت هایی دارد؟

جدول ویژگی های فنی سرپیک برش مدل دو تکه:

به چه دلیل می بایست از فلش بک استفاده کرد؟

چرا شعله بر می گردد؟

آیا درباره قیمت انواع سرپیک هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی متعلقات هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه سر پیک برش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

نازل سرپیک برش زینسر آلمان:

سر پیک جوش زینسر آلمان:

نازل جوش با کمانی زینسر آلمان در نمره 4:

آیا در زمینه ی دسته تک جوش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه انواع نازل و سر پیک برش گلور سوئیس اطلاعاتی دارید؟

دسته تک سر پیک جوش و برش گلور سوئیس:

قطعات تشکیل دهنده سرپیک جوش گلور سوئیس:

سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس:

 

آیا در زمینه ی هوا برش یا هوا گاز اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هوا برش یا هوا گاز اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی هوا برش یا هوا گاز اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از نوشتار انواع سرپیک هوا برش، قصد داریم تا در مورد هوا برش و هوا گاز مواردی را برای شما بیان نماییم. لطفا در این بخش با ما همراه باشید.

بر اساس یک تعریف علمی از سوخت گاز یا هوا برش؛ به این مطلب می رسیم که روش هایی هستند که از دیرباز در بین مردم وجود داشته اند و در این روش ها، سوخت گاز به همراه اکسیژن برای کارهایی از جمله جوش دادن و یا برش دادن فلزها مورد استفاده واقع می شد. البته باید یاد آور شویم که این روش ها از لحاظ قیمتی مناسب و ارزان و به صرفه هستند.

این روش برای بار اول توسط اشخاصی از جمله Edmond Fouché و همچنین Edmond Fouché در جوش دادن فلزات مورد استفاده قرار گرفت. این اشخاص که فرانسوی الاصل هستند، برای ذوب کردن نقطه ای قطعه کار (فولاد) اکسیژن ناب و خالص را به جای هوا به کار بردند و به این نکته دست یافتند که شعله ایجاد شده از این کار دارای دمایی در محدوده 2000 تا 4000 درجه سانتیگراد می باشد.

این شیوه اکسیژن – سوخت گاز در جوش دادن قطعه های فلزی کاربرد دارد

همان طور که ذکر کردیم، این شیوه اکسیژن – سوخت گاز در جوش دادن قطعه های فلزی کاربرد دارد. البته این یک شیوه ای بوده که در گذشته مورد استقبال قرار می گرفته، اما امروزه به ندرت استفاده می شود و کاربرد این روش بیشتر برای کارهایی از جمله جوش زدن لوله ها، برای کار تعمیرات و همچنین ساختن قطعات هنری به کار می رود. به همین صورت این شیوه برای جوش دادن دو تکه فلز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که در جریان هستید، در این شیوه برای کار جوش دادن فلزها، استفاده از یک مشعل جوش بسیار مناسب می باشد.

هنگامی که دمای دو جای مشخص شده از دو قطعه کار به دمای ذوب برسد

هنگامی که دمای دو جای مشخص شده از دو قطعه کار به دمای ذوب برسد و همچنین به وجود آمدن مواد مذاب که ترکیب به دست آمده از هر دو قطعه می باشد، در این زمان حوضچه جوش و یا در واقع عمل جوش به وجود آمده است. در ادامه روند کار، غالبا فلز دیگری که به نام فیلر شناخته می شود، به این ترکیب مذاب افزوده خواهد شد.

البته دقت داشته باشید که برای اضافه کردن فیلر باید نوع فلزی که در عملیات جوش از آن استفاده شده است، مورد بررسی قرار بگیرد که بر اساس آن از جنس فیلر مناسب استفاده شود.

فلزات مورد استفاده باید تا حد دمای برافروختگی حرارت داده شوند و در عملیات برش اکسیژن – سوخت گاز از یک شمع برش برای رسیدن به این هدف استفاده خواهد شد.

بعد از آن جریانی از اکسیژن بر روی فلز مورد نظر دمیده خواهد شد و در این شرایط فلز مذکور در همان اکسیژن سوزانده می شود. در نتیجه آن فلز به شکل گلاکسیده به خارج از مکان برش جاری خواهد شد. به یاد داشته باشید که عمل دمیدن اکسیژن منجر به خروج ماده های مضر و غیر مفید می شود.

آیا در زمینه ی مهم ترین تجهیزات به کار رفته در جوش و برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین تجهیزات به کار رفته در جوش و برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین تجهیزات به کار رفته در جوش و برش اطلاعاتی دارید؟

در بخش قبلی از مقاله ی انواع سرپیک هوا برش، در زمینه ی اکسیژن – سوخت گاز (هوا برش) موضوعاتی را بیان کردیم که در واقع برای جوش دادن دو قطعه تحت شرایطی کاملا بررسی شده مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون در ادامه ی مطلب می خواهیم به موضوع تجهیزات و ابزار جوش و برش بپردازیم. پس لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

تجهیزات و ابزار اصلی جوش و برش شامل 4 مورد می باشد. از جمله: رگلاتورها، شلنگ های گاز، شیر یک طرفه و مشعل که در ادامه، هر یک را به طور تخصصی تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رگلاتورها:

رگلاتورها:
رگلاتورها:

ابزاری که برای کنترل کردن و تنظیم کردن فشار اقسام گازها به کار برده می شود، رگلاتور نام دارد. در واقع می توان گفت که برای رساندن فشار گاز از میزان درون مخزن به فشار مناسب در شلنگ ها، از رگلاتور استفاده می شود. به وسیله اپراتور، دستگاه با شیرهای سوزنی (needle valves) میزان جریان خروجی گاز مشخص می شود.

ذکر این نکته لازم می باشد که وجود رگلاتورها برای تنظیم کردن فشار گاز به میزان مورد نظر شخص، بسیار حیاتی و اساسی می باشد. به بیانی دیگر می توان این گونه گفت که یک وسیله ای می باشد که کاربردش برای کم کردن فشار بالا از منبع گاز به فشار پائین که قابلیت مصرف را داشته باشد.

البته اگر با شکل رگلاتور؛ آشنایی اولیه هم داشته باشید، به این مطلب پی خواهید برد که رگلاتور دارای دو عدد گیج فشار می باشد، یکی از آن گیج ها معین کننده ی فشار مربوط به سیلندر است و گیج دیگر معین کننده ی فشار مربوط به شلنگ می باشد.

شلنگ های گاز:

شلنگ های گاز:
شلنگ های گاز:

همان طور که در جریان هستید، شلنگ وسیله ای می باشد که به راحتی برای جا به جا کردن هر نوع ماده سیالی از مکانی به مکان دیگر طراحی و ساخته شده است تا بتوان آن ماده را به کار برد. درباره گاز نیز این موضوع صادق است، یعنی این که به طور کاملا تخصصی شلنگ هایی طراحی شده است که می تواند آن را در شرایطی به راحتی انتقال داد.

البته باید یاد آور شویم که این شلنگ های انتقال گاز در مقایسه با انواع شلنگ های دیگر قطر بیشتری دارند تا از صدمه و نشتی گاز به این وسیله جلو گیری شود.

غالبا شلنگ های مخصوص دستگاه های برش هوا به شکل دوتایی می باشند و برای این که به راحتی قابل تشخیص باشند، به هر کدام از آن شلنگ ها رنگ های معینی زده شده است و به همین صورت اتصال این شلنگ ها به شکلی طراحی شده است که مانع جدا شدن اتفاقی آن ها می شود و به طور معمول اتصالات شلنگ مربوط به اکسیژن راست گرد بسته خواهد شد.

در حالی که اتصالات شلنگ مربوط به گاز چپ گرد بسته خواهد شد. البته این موضوع در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. چرا که هر کشوری مطابق با استانداردهای خودش عمل می کند و برای تشخیص شلنگ ها از یکدیگر، رنگ های مجزایی به کار می رود.

شیر یک طرفه (needle valves):

شیرهایی که تنها از یک طرف به ماده سیال اجازه جریان داشتن را می دهد، همین شیرهای یک طرف هستند که به آن ها چک ولو یا Non Return Valve نیز می گویند. به این موضوع توجه داشته باشید که گازی که در روش هوا برش استفاده می شود، استیلن Acetylene می باشد.

اگر با این گاز آشنایی داشته باشید، به این نکته پی می برید که قابلیت شعله وری این گاز بسیار بالا می باشد و آمادگی کامل به جهت انفجار را نیز دارد و به علت همین مساله باید از یک بازدارنده و مانع انفجار نیز استفاده شود.

اگر شخصی برای این کار از شیرهای عادی استفاده کند، قطع به یقین به مشکلات زیادی برخورد می کند. زیرا که این مدل شیرها به خاطر جلوگیری نکردن از برگشت جریان، نمی توانند از منفجر شدن جلوگیری کنند و در شیرهای یک طرفه به خاطر داشتن بازدارنده، این مشکل بر طرف شده است.

چرا که در آن ها بازدارنده ای( (Flashback Arrestor تعبیه شده است که پیش از این که جریان انفجار از بخش شلنگ به بخش تغذیه برسد، وارد عمل می شود.

شیر یک طرفه(فلاشبک):

میان رگلاتور و شلنگ و همچنین در میان شلنگ و مشعل، در هر دو خط اکسیژن و گاز بازدانده واقع می شود. در واقع می توان گفت که نقش اصلی یک شیر یک طرفه و یا بازدارنده موج انفجار این است که مانع برگشتن شعله و یا ترکیب شدن گاز و اکسیژن در درون سیلندر و خراب شدن تجهیزات و یا منفجر شدن سیلندر خواهد شد.

البته این بازدارنده باید بعد از رگلاتور و یا بر روی مشعل و یا در هر دو حالت قرار بگیرد. در اروپا مردم این بازدارنده را بر روی رگلاتور قرار می دهند و شیر یک طرفه را بر روی مشعل یا ترچ می گذراند. این در حالی است که مردم آمریکا، هم بازدارنده و هم شیر یک طرفه را بر روی رگلاتور قرار می دهند.

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که چک ولو ها (Check Valves) به جریان ماده سیال این امکان را می دهند که به شکل مستقیم عبور کنند و در واقع این شیرها مانع این می شوند که جریان بر عکس حرکت کند و موج توانایی حرکت کردن بر عکس جریان را ندارد و گاز در مسیر خارج شدن از شلنگ، گوی را تحت فشار قرار می دهد و به این صورت مسیر حرکت خودش را می گشاید.

اکنون می خواهیم چند عدد از ویژگی های برجسته گاز استیلن را برای شما بیان کنیم: 1- قابلیت اشتعال بالا 2- بدون رنگ می باشد، 3-رایحه سیر شیرین دارد، 4- سمی نمی باشد.

مشعل:

مشعل به عنوان یک دستگاه به این صورت کار می کند که با ترکیب کردن میزان مشخصی از هوا با سوخت در یک محیط امن می تواند انرژی سوخت را به انرژِی گرمایی تغیر دهد.

البته در نظر داشته باشید که در نتیجه این احتراق میزانی از گاز نیز به وجود می آید و به وسیله دو روش جا به جایی و تشعشع این انرژی به دست آمده به محیط پیرامون منتقل می شود.

آیا در زمینه ی انواع سرپیک هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی انواع سرپیک هوا برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی انواع سرپیک هوا برش اطلاعاتی دارید؟

در تیتر قبلی از متن انواع سرپیک هوا برش، به بیان موضوعاتی در مورد تجهیزات به کار رفته در جوش و برش پرداختیم. اینک و در بخش دیگری از مقاله ی خود قصد داریم تا در موضوع سر پیک هوا برش مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم. لطفا برای دریافت کامل مطلب، ما را همراهی کنید.

کار و نقش اصلی مشعل به وجود آوردن گرمایش می باشد و یکی از بیشترین کاربردهای مشعل در صنعت گرمایش می باشد که نقش موتور احتراق بویلرها را به عهده دارد. به همین صورت تعدادی مشعل با گنجایش کاری مختلف در اقسام دیگ ها به کار برده می شود. لازم به ذکر است که برای ذوب کردن بخش مد نظر از تکه کار و برش آن، می توان این وسیله را با عنون گرمایش زا مورد استفاده قرار داد.

آیا در زمینه ی مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مشعل برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از نوشتار انواع سرپیک هوا برش، بنا داریم تا مشعل برش را برای شما مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است، در این قسمت با ما همراه باشید.

مشعلی که در دستگاه هوا برش مورد کاربرد قرار می گیرد، همان نوعی از مشعل می باشد که برای بریدن قسمت مورد نظر از قطعه ی فلزی مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد.

در ابتدا و بر اثر حرارت موجود که ناشی از شعله می باشد، بخش مورد نظر گرم می شود و در ادامه و زمانی که دمای آن ناحیه افزایش پیدا می کند، فرد استفاده کننده دستگیره ای که برای دمیده شدن هوا یا بهتر بگوییم اکسیژن تعبیه شده است را مورد فشار قرار می دهد.

آیا می دانید که مشعل در دستگاه هوا برش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

آیا می دانید که مشعل در دستگاه هوا برش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟
آیا می دانید که مشعل در دستگاه هوا برش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

همان گونه که مشاهده کردید؛ در بخش پیشین از نوشتار انواع سرپیک هوا برش، در مورد سرپیک هوا برش و همچنین مشعل برش توضیحاتی را ارائه دادیم. در این قسمت از مقاله ی کاربردی خود بنا داریم تا بخش های مختلف یک مشعل را مورد بررسی قرار دهیم. از شما مخاطبین گرامی درخواست می شود که در این قسمت نیز ما را همراهی نمایید.

مهم ترین بخش های تشکیل دهنده ی یک مشعل در دستگاه هوا برش به شرح ذیل می باشند:

بخش شیر و اتصالات برای اکسیژن

بخش شیر و اتصال برای گاز

بخش محفظه اختلاط

بخش سر مشعل

بخش دسته

آیا در زمینه ی دیگر مشخصه ها و خصوصیت های مربوط به مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی دیگر مشخصه ها و خصوصیت های مربوط به مشعل برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی دیگر مشخصه ها و خصوصیت های مربوط به مشعل برش اطلاعاتی دارید؟

در نوشتار پیشین از مقاله انواع سرپیک هوا برش، قسمت ها و اجزاء متفاوت مشعل در دستگاه هوا برش اطلاعات مفیدی را خدمتتان ارائه کردیم. اکنون در این بخش می خواهیم در زمینه مشعل برش اطلاعات دقیق تر و بیشتری را بیان کنیم. لطفا ما را در این بخش نیز همراهی نمائید.

در دستگاه هوا برش؛ یک مشعل تعبیه شده است که به منظور برش بخش مقصود از تکه کار مورد استفاده قرار گرفته است و این همان مشعل برش نامیده می شود که در واقع به وسیله حرارت شعله بر روی بخش مورد نظر، آن بخش گرم می شود و بعد از آن که دمای آن افزایش پیدا کرد، توسط شخص کاربر، دستگیره ی مخصوص برای دمیدن اکسیژن تحت فشار قرار داده می شود.

در نتیجه این کار، فلز داغ شده با آن اکسیژن واکنش نشان خواهد داد و سپس اکسید تشکیل خواهد شد و حرارت و گرما به وجود خواهد آمد و به این صورت گرما و حرارت ایجاد شده منجر به پیوستگی کار برش در تکه کار می شود.

در واقع می توان گفت که شعله مشعل تنها برش کار را به وجود می آورد و دمای لازم در طول فرایند و جریان برش به دست خواهد آمد.

نقطه ذوب شدن اکسید آهن حدودا مساوی است با نصف میزان نقطه ذوب شدن آهن

در یک مقایسه مشخص شده است که نقطه ذوب شدن اکسید آهن حدودا مساوی است با نصف میزان نقطه ذوب شدن آهن. در حقیقت وقتی که آهن شروع به سوختن می کند، بدون فاصله تبدیل به اکسید آهن مایع خواهد شد و کم کم به بیرون از منطقه برش جاری خواهد شد،

ولی میزانی از اکسید آهن بر روی تکه کار ماندگار می شود و تبدیل به گل یا خاکستر سخت بر روی کار می شود و این گل به وسیله یک ضربه آهسته و یا استفاده از سوهان از تکه مجزا می شود.

به لحاظ نقطه نظر تئوری برای حرارت ما بقی تکه کار، آن حرارتی که در نتیجه سوختن آهن به وجود آمده است، تا زمانی که به درجه برافروختگی برسد، کفایت می کند. در نتیجه با شروع کردن کار برش، جریان برش می بایست فقط به وسیله دمیدن اکسیژن به شکل مستمر ادامه داده شود،

ولی بر خلاف نظر تئوری از نقطه نظر عملیاتی به خاطر جذب شدن حرارت زائد بر روی فلز که در نتیجه بودن خاک و کثیفی ها در سطح تکه کار ایجاد می شود، بودن شعله ی مشعل به منظور از قبل گرم کردن و حرارت دادن فلز برای ادامه دادن کار برش ضروری می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و تخصصی تر در زمینه ی مشعل دستگاه برش، به وب سایت بالن گاز مراجعه کنید.

آیا در زمینه ی اطلاعات تخصصی مربوط به دستگاه هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی اطلاعات تخصصی مربوط به دستگاه هوا برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی اطلاعات تخصصی مربوط به دستگاه هوا برش اطلاعاتی دارید؟

با توجه به نکته های ذکر شده در تیتر قبلی مقاله ما با عنوان انواع سرپیک هوا برش، در زمینه ی مشعل شعله هوا برش و طریقه کارکردن با آن در این دستگاه مطالبی را برای شما عزیزان بیان کردیم. در ادامه این مقاله می خواهیم به موضوع دستگاه هوا برش بپردازیم. اگر مایل به دریافت اطلاعاتی در این مورد هستید، ما را همراهی کنید.

شما به راحتی با به کار بردن بعضی ابزار و لوازم در جوار یکدیگر قادر هستید که یک پکیچ برش کاری را در اختیار خود داشته باشید.

این پکیج می تواند شامل ابزاری از جمله مواردی که در ذیل عنوان می شود، باشد:

کپسول های هوا

کپسول های محتوی گاز

رگلاتورهای اکسیژن

رگلاتورهای گاز فشار قوی

شلنگ های دوقلو

سرپیک برشکاری

و فلش بک

اگر به سایت بالن گاز رجوع کنید، می توانید به راحتی برای داشتن این پکیج و ابزار لازمه ی کار اقدام کنید.

آیا با تعریف دقیق و انواع سرپیک هوا برش آشنایی کامل دارید؟

آیا با تعریف دقیق و انواع سرپیک هوا برش آشنایی کامل دارید؟
آیا با تعریف دقیق و انواع سرپیک هوا برش آشنایی کامل دارید؟

همان طور که دقت کردید؛ در این نوشتار با عنوان انواع سرپیک هوا برش در مطلب پیشین به بررسی دستگاه هوا برش و ابزار تشکیل دهنده آن پرداختیم و در این بخش می خواهیم تا در زمینه ی سرپیک و انواع آن توضیحاتی را برای شما بیان کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

اطلاعات فنی:

همان طور که از نامش پیدا می باشد، سرپیک برش برای برش دادن مواد مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که در آغاز توسط شعله، فلز را حرارت داده به گونه ای که رنگ آن به قرمز روشن نزدیک شود و زمانی که تکه کار به این حد دما و حرارت برسد، به وسیله فشردن اهرمی که در سرپیک وجود دارد، به قطعه های حرارت داده شده، اکسیژن لازم دمیده می شود.

در نتیجه این کار؛ سرپیک برش عکس العمل نشان خواهد داد و اکسید تشکیل می دهد و باعث تولید گرما می شود و در واقع همین حرارت، باعث ادامه یافتن روند برش می شود.

البته نقش سرپیک برش این است که به فلز حرارت وارد می کند تا زمانی که جریان برش آغاز شود و حرارت افزون تر از این میزان از خود فلز در شرایط اشتعال به دست می آید.

دسته بندی سرپیک:

قبلا ذکر کردیم که کار اصلی سرپیک برش ورق و آهن، بریدن ضایعات می باشد. سرپیک برش با مارک های متفاوت و در اندازه های گوناگونی وجود دارد و بسته به کارکرد استفاده کننده از اندازه 3 تا 80 به کار برده می شود. از جمله انواع سرپیک می توانیم اشاره کنیم به:

سر پیک برش شش تکه، سر پیک برش دو تکه، سر پیک برش بلند، سر پیک برش کوتاه، سر پیک برش نازک بر و کلفت بر و سر پیک برش های دیگر. در ادامه متن انواع سرپیک هوا برش، به بررسی هر یک از سرپیک ها خواهیم پرداخت.

سر پیک برش یک تکه:

سر پیک برش یک تکه غالبا در حدود 60 سانتیمتر می باشد و همراه با نازل بوتانی در عرصه بازار وجود دارد. برش یک تکه در عمل دارای سر پیک برش بلند و همچنین انواع سرپیک های برش کوتاه، نازک بر، کلفت بر و دیگر انواع سر پیک می باشد.

اقسام سر پیک برش یک تیه که در فروشگاه های معتبر شامل موارد ذیل می باشند:

1- کپسول گاز

2- رگلاتور اکسیژن

3- رگلاتور گاز فشار قوی

4- شلنگ دوقلو

5- سرپیک برشکاری

6- فلش بک

7- کپسول هوا

قطعه ها و اجزای سر پیک برش مدل یک تکه:

قطعه ها و اجزای سر پیک برش مدل یک تکه:
قطعه ها و اجزای سر پیک برش مدل یک تکه:

ته شلنگی گاز

ته شلنگی اکسیژن

شیر گاز

شیر اکسیژن

اهرم اکسیژن

نگهدارنده نازل

مهره کله گی

نازل برش

کله گی برش

بدنه

روش روشن نگه داشتن سر پیک برش مدل یک تکه:

باز کردن شیر کپسول، هم کپسول گاز و هم کپسول اکسیژن

روشن کردن فندک و قرار دادن آن مقابل سر پیک

باز کردن شیر قرمز رنگ را که مخصوص شیر گاز دسته سر پیک می باشد، به اندازه لازم برای ایجاد کردن شعله

نیمه باز گذاشتن شیر آبی رنگ که مخصوص شیر اکسیژن سر پیک می باشد.

زمانی که قطعه کار به طور تمام و کمال گداخته می شود، از اهرم اکسیژن برای تنظیم کردن فشار مورد نیاز استفاده کنید.

جدول ویژگی های فنی نازل مدل یک تکه

سایز ناز (اینچ ) 1/32 3/64 1/16 5/64 1/8
ضخامت برش (میلی متر) 3-6 5-12 10-75 70-100 100-300

 

سر پیک برش مدل دو تکه:

این مدل از سر پیک برش، دو بخش مجزا از هم دارد که یکی از آن ها دسته می باشد و دیگری هم تنه جلو است. شبیه به سر پیک زینسر که دارای تعداد 4 عدد نازل می باشد و قابلیت برش از 3 میل تا 100 میل را دارد.

در ادامه مطلب انواع سرپیک هوا برش، لیست سر پیک هایی که در فروشگاه های معتبر وجود دارد را بیان می کنیم:

سرپیک برش دو تکه هریس آمریکا

سرپیک برش دو تکه گلور سوئیس

سرپیک برش دو تکه زینسر آلمان

سرپیک برش دو تکه موریس تایوان

سر پیک برش دو تکه چه قابلیت هایی دارد؟

سر پیک برش دو تکه چه قابلیت هایی دارد؟
سر پیک برش دو تکه چه قابلیت هایی دارد؟

در بخش ورودی گاز، ته شلنگی یک طرفه قرار داده شده است که برای بالا بردن سطح ایمنی و بودن این ته شلنگی یک طرفه، باعث بر نگشتن شعله آتش به شلنگ و کپسول می شود و این مزیت بیشتر در بعضی از مدل های خارجی وجود دارد و متقاضی ها می توانند سر پیک برش را به همراه ته شلنگی بخرند.

به وسیله عوض کردن نازل ها می توان قطعه کار را با ضخامت 3 میلی متر تا 100 میلی متر برش زد.

شماره نازل ضخامت برش ( میلی متر )
1 3-10
2 10-30
3 30-60
4 60-100

با به کار بردن چرخ هدایت کننده و میله پرگار می توان که یک برش دایره ای شکل را به قطر 8 تا 80 سانتی متر ایجاد کرد.

جدول ویژگی های فنی سرپیک برش مدل دو تکه:

شماره نازل ضخامت برش میزان فاصله از کار پهنای برش فشار اکسیژن میزان فشار اکسیژن مصرفی فشار استیلن میزان فشار استیلن مصزفی
1 3-10 5 2 1/5-2 1/1-1/5 0/2 0/34-0/38
2 10-30 5 2/5 2-2/5 3-3/8 0/2 0/31-0/35
3 30-60 5 3 2/5-3/5 5/5-6/5 0/25 0/5-0/55
4 60-100 6 2 3/5-4/5 12/8-13/5 0/3 0/6-0/68

 

اکنون می خواهیم به این سوال بپردازیم که به چه دلیل می بایست از فلش بک استفاده کرد؟

اکنون می خواهیم به این سوال بپردازیم که به چه دلیل می بایست از فلش بک استفاده کرد؟
اکنون می خواهیم به این سوال بپردازیم که به چه دلیل می بایست از فلش بک استفاده کرد؟

اگر قصد دارید که خطر نقص و کمبود ابزار که از برگشتن شعله نشات می گیرد را کم کنید و یا آن را برطرف کنید، می توانید با استفاده درست از فلش بک و نگهداری آن به این هدف دست یابید.

البته باید به این نکته مهم دقت کنید که این فلش بک ها نیز در نتیجه برگشت مستمر شعله دچار مشکل خواهند شد و در واقع به مرور زمان توانایی و قابلیت خود را از دست می دهند.

اما بودن آن در سرپیک برش الزامی می باشد. زیرا به واسطه آن از برگشتن شعله به طرف کپسول ممانعت به عمل می آید و مانع به وجود آمدن خطرهای ناشی از این اتفاق خواهد بود.

چرا شعله بر می گردد؟

چرا شعله بر می گردد؟
چرا شعله بر می گردد؟

عوامل مختلف و بسیاری برای این امر وجود دارد، از جمله می توان اشاره کرد به: مشکل در نقطه اتصال شلنگ، پاره شدن و پوسیده بودن، کثیف بودن، حرارت زیاد از میزان لازم، آسیب های زمان حمل و نقل و ذخیره سازی و همچنین درست انجام ندادن کار طبق دستور العمل های اجرایی.

اگر به موضوعات مرتبط در سایت بالن گاز توجه کرده باشید، می بینید که سایت بالن گاز به متقاضیان سرپیک برش هشدار می دهد که علاوه بر کارایی و کیفیت و جنس سر پیک برش، به ایمن بودن آن هم توجه کامل داشته باشند تا از رخ دادن خطرهای احتمالی، جلوگیری به عمل آید.

بررسی کردن چند نکته ایمنی مرتبط با سر پیک برش:

بررسی کردن چند نکته ایمنی مرتبط با سر پیک برش:
بررسی کردن چند نکته ایمنی مرتبط با سر پیک برش:

باید در زمان محکم نمودن کله گی سر پیک برش، بخش آچار خور که در آن طراحی می باشد را به کار ببرید. چون در این صورت شما می توانید از احتمال این که لوله های مخصوص سر پیک برش به هم بپیچند، جلوگیری به عمل بیاورید.

قبل از این که سر پیک برش را روشن سازید، اطمینان حاصل کنید که شلنگ ها سالم و بدون نقص هستند و همچنین بست های آن محکم هستند.

هنگام استفاده و کار با سر پیک برش از تمیز بودن و آغشته نبودن آن به روغن یا ترکیبات دیگر اطمینان کامل حاصل کنید.

هنگام کار سعی کنید که در کنار مواد آتش زا نباشید.

اگر در حین کار صدای مستمر تق تق به گوشتان رسید، باید بدانید که این نشانه برگشتن شعله آتش می باشد و در این حالت باید نازل را محکم کنید.

به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کپسول را به حالت خوابانده قرار ندهید، زیرا در این حالت ذره های اضافه به درون پیک برش راه می یابد و سوراخ نازل را مسدود می کند.

در زمانی که کارتان به اتمام رسیده است، از محکم بسته بودن شیر کپسول، اطمینان حاصل کنید.

هنگامی که به باز کردن مهره سر شلنگی نیاز دارید، نباید سر پیک برش را به گیره ببندید و از این کار پرهیز نمائید.

آیا درباره قیمت انواع سرپیک هوا برش، اطلاعاتی دارید؟

آیا درباره قیمت انواع سرپیک هوا برش، اطلاعاتی دارید؟
آیا درباره قیمت انواع سرپیک هوا برش، اطلاعاتی دارید؟

همان طور که در جریان هستید، قیمت و هزینه یک محصول به نرخ روز و تحت شرایط متفاوتی و چگونگی بازار تغیر می کند و سر پیک برش هم شامل این موضوع می باشد. شما برای اطلاع یافتن از قیمت های مشخص سر پیک برش می توانید به وب سایت بالن گاز مراجعه نمائید. وب سایت بالن گاز یکی از معتبرترین وب سایت ها برای ارائه ی محصولات مختلف در حوزه ی کارهای جوشکاری و برش کاری می باشد.

آیا در زمینه ی متعلقات هوا برش اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی متعلقات هوا برش اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی متعلقات هوا برش اطلاعاتی دارید؟

با توجه به موضوعات بیان شده در این نوشتار با عنوان انواع سرپیک هوا برش، به بررسی قیمت و هزینه سر پیک پرداختیم و اکنون می خواهیم تا در زمینه متعلقات هوا برش اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

سر پیک به خودی خود و به تنهایی کاربرد خاصی ندارد و باید در کنار آن لوازم و ابزارهای دیگری به کار برود که به آن ها متعلقات گفته می شود. یکی از این متعلقات که برای تنظیم کردن سر پیک هوا برش کاربرد دارد، خط کش است. البته به جز خط کش می توان متعلقات دیگر آن را نام برد از جمله: نازل، آچار و پرگار.

آیا در زمینه سر پیک برش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه سر پیک برش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه سر پیک برش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

همان طور که در بخش قبلی از این مقاله با عنوان انواع سرپیک هوا برش بررسی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که سر پیک به تنهایی کارایی چندانی ندارد و باید در کنار ملزومات دیگر قرار بگیرد که بتواند مفید واقع شود. در این بخش از مقاله می خواهیم سر پیک برش زینسر آلمان را به طور تخصصی تری بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

یک نوع از انواع خوب سر پیک برش در بازار صنعت، سر پیک برش زینسر آلمان می باشد و متخصصان امر، این نوع سر پیک را سر پیک دو تکه نامگذاری کرده اند و به خاطر جنس مناسب و داشتن قابلیت جدا شدن ملزومات آن در زمان رخداد مشکل، این مدل سر پیک برش در برش کاری های بسیار سخت و طاقت فرسا به کار برده می شود.

این مدل سر پیک برش شامل چند جزء می باشد: 1- دسته 2- گردنه 3- کلاهک 4- نازل 5- قرقره پرگار 5- آچار (ویژه جدا کردن نازل و کلاهک) که هر کدام از این موارد را در ادامه ی مطلب، بیشتر توضیح می دهیم.

دسته تک سر پیک جوش و برش زینسر آلمان:

بخش اساسی و مهم سر پیک جوش و برش زینسر آلمان دسته آن بوده و کار اصلی آن میکس کردن گازها می باشد. به این صورت که گاز از بخش رابط شلنگ که در پایان دسته واقع شده است، به طرف شیرهای آبی رنگ و قرمز رنگ که مخصوص اکسیژن و گاز می باشند، در حرکت می باشد که سپس در آنجا با یکدیگر ترکیب خواهند شد. بخش های مهم دسته سر پیک برش زینسر آلمان به این صورت می باشد:

1- بدنه دسته 2- پلاک روپوش دسته (در دو طرف) 3- شیر آبی (اکسیژن) 4- شیر گاز (قرمز) 5- رابط شلنگ خور 1/4 (اکسیژن) 6- رابط شلنگ خور 3/8 (گاز)

کلاهک سر پیک برش زینسر آلمان:

در واقع این کلاهک یکی از بخش های سر پیک برش زینسر آلمان می باشد که هم مصرف زیادی دارد و هم دارای قابلیت عوض شدن می باشد و می بایست به طور کامل از جنس فلز مس ساخته شود. علت این موضوع نیز در این نکته می باشد که چون برای مدت های زیادی در مقابل حرارت زیاد قرار می گیرد؛ به همین منظور بهتر است که از آلیاژهایی با درصد بالای فلز مس ساخته شود.

کد آلیاژی نسبت به فلز:

P3-100

A3-100.

نازل سرپیک برش زینسر آلمان:

نازل سرپیک برش زینسر آلمان:
نازل سرپیک برش زینسر آلمان:

سایزهای معتبر و مشهور این مدل سر پیک زینسر آلمان، سایز 1 و 2 و 3 و 4 می باشند که درون پک سر پیک برش کاری موجود می باشند. البته در شرایطی که به خاطر میزان زیاد کار احتمال دارد که نازل ها کاملا از میان بروند که می توان هر یک از آن ها را به صورت تکی نیز خریداری نمود.

میزان سایز برش نازل سر پیک برش زینسر آلمان:

نازل سایز 1 سرپیک برش زینسر آلمان:  3میلیمتر تا 10 میلیمتر

نازل سایز 2 سرپیک برش زینسر آلمان: 10 میلیمتر تا 30 میلیمتر

نازل سایز 3 سرپیک برش زینسر آلمان: 30 میلیمتر تا 60 میلیمتر

نازل سایز 4 سرپیک برش زینسر آلمان: 60 میلیمتر تا 100 میلیمتر

هشدار: بعضا گزارش شده است که برخی از فروشندگان، سر پیک برش زینسر آلمان را پایین تر از قیمت واقعی آن به متقاضیان عرضه کرده اند. در حالی که این امکان وجود دارد که کلاهک و نازل اصلی آن را برداشته اند و نمونه چینی به جای آن جایگذاری کرده اند. شما برای آشنایی با نوع اصلی سر پیک زینسر آلمان و قیمت واقعی آن می توانید به وب سایت بالن گاز مراجعه کنید.

سر پیک جوش زینسر آلمان:

جوشکاری یکی از شیوه های مرسوم و متداول می باشد که به خاطر ویژگی های منحصر به فرد آن، باز هم در صنعت به صورت وسیعی به کار می رود. در جریان جوشکاری با گاز، سوخت گاز و اکسیژن از طریق مشعل مخصوص جوشکاری به جهت جوش دادن فلزات مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع مشعل، میزان مناسبی از اکسیژن را با یک گاز مخصوص سوختن ترکیب کرده و جریان احتراق را در یک دمایی در تناسب با اکسیژن ترکیب خواهد کرد و به این صورت جریان احتراق در یک دمای خوب انجام می شود و شعله بر افروخته باعث ذوب شدن کناره های قطعه های جوشکاری می شود تا این که بعد از عمل انجماد، نقطه اتصال جوش بخورد.

سر پیک جوش زینسر آلمان از قطعه های زیر تشکیل شده است:

دسته سرپیک

نازل سرپیک جوش زینسر آلمان نمره 1

نازل سرپیک جوش زینسر آلمان نمره 2

نازل سرپیک جوش زینسر آلمان نمره 3

نازل سرپیک جوش زینسر آلمان نمره 4

اکنون به ذکر جزئیات مربوط به هر یک از نازل جوش ها با نمره های متفاوت می پردازیم:

نازل با کمان سر پیک جوش زینسر آلمان در نمره 1:

سر نازل و فشار کاری جوش زینسر آلمان، سیم استفاده شده در سایز مد نظر دارای قطعه های تشکیل دهنده ای به این صورت می باشد:

لوله نازل سرپیک جوش زینسر آلمان

نازل مسی سر لوله سرپیک جوش زینسر آلمان

قطر مفتول مورد استفاده لوله نازل سرپیک جوش زینسر آلمان

نازل مسی سر لوله سرپیک جوش زینسر آلمان

قطر مفتول مورد استفاده در نازل 1 تا 2

فشار کاری پشت دسته بر حسب گاز 2/5 بار

نازل جوشی با کمانی زینسر آلمان در نمره 3:

اجزای شکل دهنده سر نازل جوش زینسر آلمان و فشار کاری، سیم استفاده شده در این سایز 3 به این صورت می باشد:

لوله نازل سرپیک جوش زینسر آلمان

نازل مسی سر لوله سرپیک جوش زینسر آلمان

قطر مفتول مورد استفاده در نازل 2 تا 4

فشار کاری پشت دسته بر حسب گاز 2/5 بار

نازل جوش با کمانی زینسر آلمان در نمره 4:

سر نازل و فشار کاری و سیم به کار برده شده در این نمره متشکل از موارد ذیل می باشد:

لوله نازل سرپیک جوش زینسر آلمان

نازل مسی سر لوله سرپیک جوش زینسر آلمان

قطر مفتول مورد استفاده در نازل 4 تا 6

فشار کاری پشت دسته بر حسب گاز 2/5 بار

آیا در زمینه ی دسته تک جوش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی دسته تک جوش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی دسته تک جوش زینسر آلمان اطلاعاتی دارید؟

مهمترین بخش در سر پیک جوش زینسر آلمان به دسته آن تعلق می گیرد. زیرا کار اصلی آن میکس کردن گازها می باشد. به این صورت که گاز از بخش رابط شلنگ که در آخر دسته واقع شده است، به طرف دو شیر آبی رنگ و قرمز رنگ در حرکت است و سپس در آنجا با هم در آمیخته می شوند.

مهمترین بخش های دسته سرپیک برش زینسر آلمان به این شرح می باشد: 1- بدنه دسته 2- پلاک روپوش دسته (در دو طرف) 3- شیر آبی (اکسیژن) 4- شیر گاز (قرمز) 5- رابط شلنگ خور 1/4 (اکسیژن) 6- رابط شلنگ خور 3/8 (گاز )

آیا در زمینه انواع نازل و سر پیک برش گلور سوئیس اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه انواع نازل و سر پیک برش گلور سوئیس اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه انواع نازل و سر پیک برش گلور سوئیس اطلاعاتی دارید؟

در بخش پیشین این مقاله، به بررسی ویژگی ها و قطعات نازل و سر پیک برش زینسر آلمان به طور دقیق پرداختیم و در ادامه می خواهیم تا انواع نازل و سر پیک برش گلور سوئیس را مورد بررسی قرار دهیم.

سر پیک هوا برش گلور از جمله محصولات وارداتی با کیفیت بالا می باشد و چون ارائه آن از طریق ارز انجام می شود، در مقایسه با نمونه ایرانی و داخلی آن از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و این محصول، ساخته و پرداخته کشور سوئیس می باشد که برای امر برش کاری هوا گاز به کار برده می شود.

استفاده از محصول با کیفیت بالا در فرایند کار خود را به خوبی نشان می دهد و در واقع متقاضیان به در نظر گرفتن موقعیتی که تجهیرات را به کار می برند و همچنین مقدار طول لوله به خریدن سر پیک مخصوص خودشان می پردازند.

سر پیک برش گلور سوئیس برای انجام برش فلزها به خودی خود یک ابزار مناسبی می باشد که متشکل از قطعه های زیر می باشد:

دسته سرپیک

گردنه سرپیک

قرقره پرگار

نازل گلور (در یک پک، تعداد 3 عدد نازل و یک کلاهک وجود دارد)

آچار ویژه باز و بسته کردن قطعه های سرپیک برش گلور سوئیس

نازل سرپیک گلور سوئیس در پک با تعداد 3 عدد: درون پیک نازل سر پیک گلور سوئیس تعداد سه عدد نازل و یک عدد کلاهک موجود می باشد که در واقع مواردی مانند ضخامت برش و فشار گاز کاربردی را برای برش قطعه هدف بر سطح آن حکاکی کرده اند.

کلاهک تک سرپیک برش گلور سوئیس:

این کلاهک مورد نظر از عدد 3 تا 100 سایز بندی شده است.

نازل تک سرپیک برش گلور سوئیس:

سر پیک برش گلور به جهت میزان برش های متفاوت، نازل های متفاوتی دارد که در ادامه آن را بیان می کنیم:

سایز برش مقدار بار فشار گاز
3 – 20 2. 5 – 4 بار
20 – 50 4 – 5 بار
50 – 100 5 – 6 بار

 

دسته تک سر پیک جوش و برش گلور سوئیس:

در سر پیک برش گلور یک دسته ای موجود می باشد که کار اصلی آن ترکیب کردن گاز با اکسیژن می باشد و توسط شیرهایی که در سطح آن طراحی شده است، می توانیم میزان گاز و اکسیژنی که به شیر راه یافته است را در همین دسته پیک برای انجام کار ترکیب مورد کنترل قرار دهیم.

البته به این نکته دقت کنید که دسته سر پیک گلور سوئیس در هر دو عمل برش دادن و جوش دادن اشتراک دارد و در واقع می توانیم آن را در هر دو عدد مدل مورد استفاده قرار دهیم.

قطعات تشکیل دهنده سرپیک جوش گلور سوئیس:

دسته سرپیک

آچار مخصوص نازل

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس نمره 1

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس نمره 2

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس نمره 3

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس نمره 4

در این قسمت باید این نکته را یاد آور شویم که سر پیک های جوش گلور سوئیس در مقایسه با سر پیک های جوش دیگر مارک ها دارای کیفیت بهتر و برتری می باشند.

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس نمره 1:

این نوع از نازل برای عملیات جوشکاری یک لوله به جهت ترکیب کردن گاز و اکسیژن در بخش آغازین و یک نازل دیگر از جنس مس به جهت تحمل کردن حرارت و نازک کردن شعله، کاربرد دارد.

سایز مفتول در نازل نمره 1 مقدار بار فشار گاز در لوله
0/5 – 1 میلیمتر 2/5 بار

 

نازل سرپیک جوش گلور سوئیس شماره 2:

سایز مفتول در نازل نمره 2 مقدار بار فشار گاز در لوله
1 – 2 میایمتر 2/5 بار

 

نازل سر پیک جوش گلور سوئیس شماره 3:

سایز مفتول در نازل نمره 3 مقدار بار فشار گاز در لوله
2 – 4 میلیمتر 2/5 بار

 

نازل سر پیک جوش گلور سوئیس نمره 4:

سایز مفتول در نازل نمره 4 مقدار بار فشار گاز در لوله
4 – 6 میلیمتر 2/5 بار

 

شما می توانید با مراجعه به وب سایت بالن گاز، اطلاعات کامل و لازم مربوط به سر پیک جوش مارک زینسر آلمان و همچنین مارک گلور سوئیس را به دست بیاورید.

انواع متفاوت سر پیک برش گلور سویس:

این سر پیک اقسام متفاوتی از جمله سر پیک کوچک و سر پیک بلند و سر پیک برش سرصاف و کج گلور سوئیس را دارد که در ادامه مبحث انواع سرپیک هوا برش، می خواهیم به دو مدل آخر به دقت بپردازیم.

سرپیک هوا برش سرصاف و کج گلور سوئیس

به طور کلی سر پیک هوا برش گلور، نازل های برش کاری دارد که برای مقدار خروجی شعله به جهت این که عمل برش با سرعت بیشتری انجام شود، می باشد.

سر پیک مستقیم گلور یک دسته سر پیک دارد که برای اقسام مدل های موجود قابلیت کاربرد دارد و در واقع سر هر یک از اقسام قابلیت نصب بر روی دسته را دارد و این مدل که قابلیت تغیر را دارد، سر پیک دو تکه نامیده می شود که سر پیک های برش کاری سیستم هوا گاز را به کار می برند.

کپسول گاز اکسیژن و سیلندر گاز در این بخش دو محصول مهم می باشند

کپسول گاز اکسیژن و سیلندر گاز در این بخش دو محصول مهم می باشند که با به کار بردن متعلقات لازمه به سر پیک خواهند رسید و در ادامه به مخلوط کردن و برشکاری اقدام می نمایند.

در اینجا یاد آور می شویم که شما باید بر اساس نیاز خودتان و موقعیت کاری متفاوت خود، سر پیک هوا برش صاف و کج را به کار ببرید.

در اینجا به انتهای مقاله ی کاربردی انواع سرپیک هوا برش رسیدیم. امیدوار هستیم تا مواردی که در قسمت های مختلف متن انواع سرپیک هوا برش برای شما همراهان عزیز بیان شد، مفید و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با انواع سرپیک هوا برش آشنا شده باشید.

همان گونه که در بخش های مختلف این مقاله مشاهده کردید، بهتر است که برای دریافت مناسب ترین اطلاعات و یا خرید انواع سرپیک هوا برش و دیگر تجهیزاتی که در این رابطه می باشند؛ به وب سایت ها معتبری از جمله بالن گاز مراجعه نمایید. وب سایت اینترنتی بالن گاز سال های متمادی است که در زمینه ی ارائه خدمات و کالاهای مرتبط با برش هوا، جوشکاری و غیره فعالیت می نماید و در این حوزه از سابقه های درخشانی نیز برخوردار می باشد.

1 دیدگاه

  • واقعاً عالی ومورداحتیاج برای کاربران است .منبسهم خودم کمال تشکر وقدردان زحمات شماهستم .همیشه درپناه حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *