مانومتر استیل- گازهای خورنده


بالن گاز وارد کننده قانونی و توزیع کننده انواع کپسول فشار قوی، مانومتر، سرپیک جوش و برش و تجهیزات و ملزومات مربوطه  جهت امور آزمایشگاهی و تحقیقاتی و صنعتی از بزرگ ترین تولید کنندگان بین المللی با رعایت تمام پروتکل های ایمنی و دقت سنجی می باشد.

یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز در هنگام استفاده در امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی استفاده و به کار گیری از ملزوماتی می باشد که بتوان با توجه به خصوصیات گاز مورد استفاده از لحاظ شاخصه های ذاتی و رفتار مولکولی مربوط بتوان با دقت و بدون هیچ گونه خطر رفتار گاز مربوطه را در فرایند مربوطه مورد بازبینی و اندازه گیری و احتمالا ترکیب نمود. بنابراین استفاده از هر گاز بنا به شکل مولکولی نیازمند تجهیزات مخصوص به آن بوده و می باشد.

یکی از طبقه بندی های مورد استفاده در صنعت و آزمایشگاه که همواره بنا به خاصیت ذاتی این طبقه از گازها مورد توجه بسیار زیاد حتی در امور نظامی می باشد طبقه مربوط به گازهای اسیدی، گاز های خورنده و گازهای با میزان خورندگی بالا و اسیدی می باشد. این گازها بسیار خطرناک ولی در عین حال از اجزای بسیار ریز تشکیل و ترکیب شده و در هنگاه مصرف آن می بایست نهایت دقت و ایمنی توسط مصرف کننده به کار گرفته شود.

در بحث مربوط به اندازه گیری جریان عبوری و کنترل و سمت دادن جریان همانطور که در بحث مربوط به مانومتر توضیح کامل داده شده  است می بایست بر اساس میزان فلوی مورد نیاز و مقدار مورد مصرف رگولاتور مربوطه تهیه و استفاده گردد .

در این راستا استفاده از مانومتر استیل جهت گازهای خورنده اولین قدم محسوب می شود. مانومتر های استیل با ساختار آلیاژ استنلس استیل جهت مقابله با خوردگی گاز اسیدی و انتقال جریان فلوی گاز میزان خروجی مورد نیاز دستگاه و مصرف کننده را به راحتی فراهم می آورد.

از جمله گازهای خورنده و مانومتر استیل جهت گازهای خورنده ارائه شده بالن گاز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

گاز هگزا فلوراید سولفید، گاز دی اکسید گوگرد، گاز فلوئور، گاز هگزان، گاز هیدروژن سولفید، و…..

بالن گاز با برخورداری از نمایندگی انحصاری در حوزه فروش و حساسیت تیم مدیریتی در حوزه ارائه مخصولات با کیفیت بالا و البته ایمنی بعنوان گام مهم در ارائه محصولات ، اقدام به ارائه مانومتر از کمپانی های ذیل با ارائه ضمانت 10 سله نموده است.

  • مانومتر استیل جنتک آمریکا
  • مانومتر استیل مسر آلمان
  • مانومتر استیل ریچیو چین
  • مانومتر استیل تاناکا کره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *