مرکز پخش کپسول اکسیژن در تهران

کپسول اکسیژن جزء مهمترین و ضروری‌ترین کپسول‌هایی است که در تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود و در بیشتر مراکز درمانی به چشم می‌خورد. همچنین در مصارف خانگی، بسیاری از بیماران به آن نیاز پیدا خواهند کرد. البته باید گفت که گاز اکسیژن جزء گازهای اشتعال‌پذیر و خطرناک است و حجم زیادی از آن اگر در جایی متراکم شود ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد. امروزه کپسول‌های اکسیژن کاملاً کنترل شده تولید شده‌اند و در دسترس بیماران قرار گرفته‌اند. شما برای خرید باید به مراکز معتبر و مرکز پخش کپسول اکسیژن در تهران  مراجعه کنید. جنس مخازن در کشور ما از دو نوع جنس‌های چدنی یا آهنی و آلومینیومی است که هر کدام از آنها ویژگی‌های متعددی دارند.

کپسول اکسیژن که در مرکز پخش تولید می‌شود در رنگ‌های سفید یا نقره‌ای هستند که در حقیقت برای ساخت آنها از مخازن آلومینیومی استفاده شده است. برخی از برندها، کپسول‌ها را در رنگبندی سبز، سبز نقره‌ای طراحی می‌کنند که این رنگ بندی فقط برای شناسایی کپسول اکسیژن نسبت به کپسول‌های دیگر استفاده می‌شود. در حال حاضر در ایران کپسول‌های اکسیژن از طریق مراکز مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. بالن گاز مرکز پخش کپسول اکسیژن در تهران است که امکان خرید کپسول‌ها به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف را برای شما امکان‌پذیر کرده است.

منظور از کپسول‌های یکبار مصرف این است که سایز مخازن، حجم یک لیتر است و شارژ مجدد آنها امکان‌پذیر نیست. کپسول‌هایی با حجم‌های بالاتر چند بار مصرف هستند و امکان شارژ در آنها وجود دارد. می‌توانید انواع کپسول‌های ۳ لیتری، ۵ لیتری، ۱۰ لیتری و ۵۰ لیتری را از مجموعه بالن گاز خریداری نمایید.

شارژ کپسول اکسیژن شبانه‌روزی

مراکز مختلفی به صورت تمام وقت در حال فعالیت هستند تا بتوانند خدمات پزشکی به بیماران بدهند. یکی از این خدمات پزشکی این است که شارژ کپسول اکسیژن را انجام می‌دهند. در شرایطی که بیمار شرایط مساعدتری دارد و دستگاه اکسیژن رو اتمام است باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. دستگاه شارژ اکسیژن در ابعاد و اندازه‌های مختلفی برای بیماران ارائه شده است. شما می‌توانید یکی از این دستگاه‌ها را خریداری کنید تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید عملیات شارژ را انجام دهید. در غیر این صورت می‌توانید به صورت حضوری به مراکز مربوطه مراجعه تا عملیات شارژ کپسول را برای شما انجام دهند. هر یک از کپسول‌ها دارای تاریخ انقضای مشخصی هستند و باید حتماً نمایشگر فشار را به طور مداوم بررسی کنید و دستگاه مانومتر را جدا نمایید. شیر دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید کپسول شما نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد یا خیر.

نکات مهم هنگام خرید از مرکز پخش کپسول اکسیژن در تهران

یک سری نکات هم هستند که هنگام اکسیژن درمانی بیماران در خانه یا محیط بیمارستان حتماً باید مورد توجه قرار دهید. در اتاق‌های این بیماران از کشیدن سیگار، روشن کردن کبریت، فندک و هرگونه شعله کوچکی خودداری نمایید. زیرا اکسیژن جز گازهای بی‌رنگ و بی‌بو است و قدرت اشتعال دارد و ممکن است خطرساز شود. تمامی وسایل الکتریکی داخل اتاق از جمله قهوه ساز، یخچال و یا غیره را بررسی کنید. باید از درست کار کردن آنها مطمئن شوید، سپس شیر اصلی کپسول را باز کنید. فراموش نکنید که در اتمام کار، لوله پلاستیکی و ماسک را کاملاً ضدعفونی و گند زدایی کنید.

برای خرید انواع کپسول‌های اکسیژن می‌توانید به مرکز پخش کپسول اکسیژن در تهران یا بالن گاز مراجعه کنید. بعد از خرید حتماً کپسول را از نور و تابش مستقیم آفتاب دور نگه دارید. آن را همیشه پر و کاملاً آماده مصرف نمایید. کپسول‌ها را در ارتفاع قرار ندهید و برای جابجایی کپسول‌ها با حجم‌های زیاد حتماً از پایه‌های چرخدار استفاده نمایید. برای تعویض مخزن کپسول هم از آچارهای مخصوص استفاده کنید. مجموعه بالن گاز در زمینه خرید شارژ و کپسول اکسیژن خانگی و صنعتی فعالیت می‌کند. تیم حرفه‌ای ما می‌تواند به شما کمک کند تا تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. قبل از خرید هم می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!