خرید مخزن کرایوژنیک

مخازن کرایوژنیک برای ذخیره کردن مایعات فوق سرد استفاده می‌شوند که عموماً دمای این مایعات منفی ۱۵۰ درجه سانتیگراد یا پایین‌تر است. این مایعات فوق سرد برای حمل و نگهداری در داخل مخازن کرایوژنیک نگهداری می‌شوند. این مخازن عموماً با گازهایی از جمله اکسیژن، آرگون، هیدروژن و هلیوم پر می‌شوند و برای ذخیره گازهایی در دمای بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مخازن می‌توانند قسمتی از سیستم‌های تامین گاز را نیز تشکیل دهند و در فراوری فلزات، فناوری پزشکی، الکترونیکی، تصفیه آب، تولید انرژی و صنایع غذایی هم استفاده شوند. مایعات برودتی یا کرایوژنیک به عنوان خنک کننده در دماهای پایین استفاده می‌شود. به طور مثال برای اتصالات کوچک کننده مهندسی، انجماد مواد غذایی و ذخیره سازی نمونه‌های زیستی بسیار پرکاربرد هستند. برای خرید مخزن کرایوژنیک بهتر است به مجموعه‌های معتبری از جمله بالن گاز مراجعه فرمایید.

انواع مخازن کرایوژنیکی

از انواع مخازن می‌توان به مخازن استاتیک یا ثابت اشاره کرد که برای یک مکان ثابت طراحی شده‌اند. عمدتاً شامل مخازن کوچکتر متحرک هستند که در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند و می‌توان با چرخ آنها را جابجا کرد. این مخازن به طور کلی به عنوان مخازن تحت فشار طبقه بندی شناخته می‌شوند. مخازن جدید و سیستم‌های مرتبط با آنها با توجه به مقررات تجهیزات فشار ساخته شده‌اند. برای کاربرانی که نیاز به دسترسی مستقیم به مایع دارند طیف وسیعی از ظروف سر باز بدون فشار را نیز موجود کرده است. مخزن‌ها در اندازه‌ها  فشارها و دبی‌های مختلف قابل خریداری هستند و می‌توانند نیازهای مختلف کاربران را برطرف کنند. این مخازنی که برای حمل مایعات فوق سرد استفاده می‌شوند با مقررات حمل کالاهای خطرناک و استفاده از تجهیزات فشار مطابقت کامل دارند. با مراجعه به مرکز خرید مخزن کرایوژنیک می‌توانید از قیمت این مخازن هم با خبر شوید. مجموعه بالن گاز انواع این مخازن را در کیفیت‌های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

 

مرکز خرید مخزن کرایوژنیک

مخزن‌های کرایوژنیکی برای صنایع مختلف از جمله پتروشیمی. بیمارستان‌ها، کارخانه‌های مواد غذایی، جوشکاری و غیره استفاده می‌شوند. به طور مثال در کارخانه‌های مواد غذایی برای بسته‌بندی و انجماد کاربرد دارند. به همین منظور مجموعه بالن گاز خرید مخازن کرایوژنیک را برای تمامی صنایع آسان کرده است. شما می‌توانید تمامی مخازن را در انواع ثابت، مخازن مخصوص گازهای مایع با وپرایزر، مخازن حمل و نقل، مخازن نگهداری پایه‌دار قابل جابجایی و مخازن نگهداری استوانه‌ای را از این مجموعه خریداری کنید. عموماً مخازن در ظرفیت‌ها و کیفیت‌های مختلفی به فروش می‌رسند که شما باید با توجه به گاز مورد نظر آنها را خریداری کنید. جنس این مخازن عموماً از آلومینیوم است که عمر بالا و کیفیت فراوانی دارند.

مشاهده کنید » تولید کننده مخازن کرایوژنیک

نکات مهم هنگام خرید مخزن‌های کرایو

نکات مهمی هستند که هنگام خرید مخزن کرایوژنیک باید به آنها دقت کنید. توجه داشته باشید که بعد از بارگیری این مخازن برای نصب آنها یک محل مناسب در نظر بگیرید. علاوه بر این میزان مصرف روزانه خود را از پیش تعیین کنید و بدانید که تامین کننده مایع مورد نظرتان با ماشین حمل انجام می‌شود یا از طریق استفاده از کول باکس. از دیگر موارد مهم، گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد که مجموعه بالن گاز تمامی این ضمانت‌ها در اختیار شما عزیزان قرار داده است. کافیست با مشاورین ما در مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

در نظر بگیرید که مخازن کرایوژنیک به وپورایزر احتیاج دارند و شما باید نقشه فونداسیون از محل طراحی کنید تا لوله کشی به محل استقرار مخازن برسد که با توجه به میزان مصرف کاربر متفاوت خواهد بود. بعد از مشخص شدن این موارد مخازن در محل مورد نظر نصب و راه‌اندازی می‌‌شوند. لوله گیج مایع و رگلاتور فشارساز آنها به راحتی تنظیم می‌شود. حتماً توجه داشته باشید که برای خرید و همینطور نصب این مخازن به افراد متخصص و شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. از جمله پرمصرف‌ترین گازهای مایع می‌توان به اکسیژن مایع، دی اکسید مایع، نیتروژن مایع و آرگون مایع اشاره کرد. مشاورین ما در مجموعه بالن گاز در این راستا خدمات خرید و فروش، مشاوره رایگان و مشاوره راه‌اندازی انواع مخازن را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!