لیست قیمت تانک ازت

لیست قیمت تانک ازت


تانک ازت محفظه‌ای برای نگهداری نیتروژن مایع میباشد که ساختار آن به گونه‌ای میباشد که هیچگونه تبادل دمایی با محیط بیرون انجام نمیشود و همین موضوع باعث می‌شود که دمای ازت درون تانک در محدوده‌ی ثابتی باشد. از تانک ازت برای انجماد مواد مختلف و نگهداری از آنها و همچنین انتقال مواد استفاده می‌شود. همچنین به این تانک ها فریزرهای آزمایشگاهی نیز گفته میشود. برای دریافت لیست قیمت تانک ازت با مجموعه بالن گاز در ارتباط باشید.

تانک ازت دارای کاربرد های گوناگون در صنایع مختلف میباشد. در این مقاله قصد داریم درباره درباره قیمت تانک ازت و مزایا و کاربرد آن صحبت کنیم. تانک های ازت در اندازه و حجم های مختلفی تولید و وارد بازار می‌شوند. این تانک ها دربرابر آسیب دیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند و محفظه‌ای مناسب برای نگهداری ازت میباشد.

فلاسک ازت مایع

به دلیل ساختار دوجداره این تانک ها باعث می‌شود که بدنه انها حالت خلا و عایق داشته باشند. تانک های ازت در قیمت های مختلفی وجود دارد و هر فروشگاهی به یک قیمت آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. سایت بالن گاز نیز تانک ازت را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما نیز اگر به دنبال خرید این تانک میباشد کافیه به محصولات سایت مراجعه کرده و قیمت ها را مشاهده کنید و محصول را خریداری نمایید.

چه عواملی در تعیین قیمت کپسول گاز ازت موثر می باشد؟
چه عواملی در تعیین قیمت کپسول گاز ازت موثر می باشد؟

کاربرد تانک ازت

تانک ازت دارای کاربرد های گوناگونی میباشد که در ادامه آنها رل برسی میکنیم. از مهمترین کاربرد های آن استفاده به عنوان خنک کننده در صنایع مختلف به خصوص آزمایشگاه ها است. در بیمارستان ها نیز ازین تانک ها به عنوان بی حس کردن موضعی بافت استفاده می‌شود. همچنین در بیمارستان ها از تانک نیتروژن برای نگهداری سلول و بافت ها و اعضای اهدایی استفاده می‌شود. تانک ازت در صنایع غذایی برای حمل و نقل مواد غذایی نیز کاربرد دارد.

برای نگهداری اسپرم و تخمک و نطفه نیز از این تانک ها استفاده می‌شود. این تانک ها در صنایع مختلف برای سرمایش قطعات و جلوگیری از بالا رفتن دما آنها استفاده می‌شود. تمامی اینها گوشه‌ای از کاربرد های تانک ازت میباشد. اگر شما نیز به دنبال خرید این محصول هستید و کیفیت و قیمت محصول برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌شود که به سایت بالن گاز مراجعه کنید. با مراجعه به سایت میتوانید لیست قیمت تانک ازت را مشاهده کنید.

انواع و لیست قیمت تانک ازت

تانک های ازت در حجم های مختلف ۳، ۶، ۱۰، ۳۰ تا ۶۰ لیتری تولید و وارد بازار می‌شود. بیشترین استفاده ازین تانک ها در بیمارستان و آزمایشگاه ها میباشد و حجم های بالاتر آن در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی و حمل و نقل کاربرد دارد. توجه داشته باشید که عمر متوسط این تانک ها ۱۰ سال میباشد و بعد از گذشت این زمان تانک خود را تعویض کنید. چراکه کارایی آن کاهش خواهد یافت‌. سایت های مختلفی در ایران وجود دارد که این محصول را در حجم های گوناگون را با لیست قیمت تانک ازت در اختیار مردم قرار می‌دهد. یکی از این سایت ها، سایت بالن گاز میباشد که تمامی تانک های ازت آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و انواع تانک در حجم های گوناگون موجود میباشد. برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت مراجعه کنید.

دریافت لیست قیمت تانک ازت

لیست قیمت تانک ازت به عوامل مختلفی مانند حجم و کیفیت آنها بستگی دارد. هرچه حجم و سایز این تانک ها بالاتر رود در واقع مقدار نیتروژن بیشتری را در خود جای دهد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. قطر دهانه تانک ها و شکل ظاهری آن نیز در قیمت تفاوت ایجاد میکند‌. توجه داشته باشید که هرچه دهانه تانک ها بزرگ تر باشد، مدت زمان نگهداری نیتروژن کاهش میابد ک به همین دلیل قیمت آن نیز کمتر می‌شود. از طرفی دیگر کیفیت تانک ها از نظر عایق بندی نیز اهمیت دارد، چراکه که بر مدت زمان نگهداری ازت تاثیر گذار است.

پس بهتر است که به جای خرید تانک بی‌کیفیت، یک تانک با کیفیت بالا خریداری کنید. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز در قیمت تانک ها تفاوت ایجاد می‌کند. با داشتن این دو قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. تمامی تانک های موجود در سایت بالن گاز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. همچنین قیمت این محصول در سایت بالن گاز نسبت به بقیه مناسب تر میباشد. برای خرید کافیه به سایت مراجعه کنید و در صورت داشتن سوال با مشاورین تماس بگیرید.

 

نکاتی که در استفاده از تانک ازت باید به ان توجه کنید

توجه داشته باشید که تانک ازت حتما باید در محیطی مناسب که خلوت، خنک، خشک و دارای تهویه مناسب هستند و به دور از نور خورشید باید نگهداری شوند.‌ لایه خارجی این محصول از یک لایه خلا ایجاد شده، به همین دلیل باید از هرگونه ضربه‌ای در امان باشد و در هنگام حمل و  نقل دقت کنید که دچار ضربه و آسیب نشود. قبل از استفاده از تانک حتما دقت کنید که نشتی نداشته باشد و از سلامت تانک خود اطمینان حاصل فرمایید تا مشکلی پیش نیاید. لیست قیمت تانک ازت در بالن گاز قابل مشاهده است.

هنگام حمل و نقل تانک باید دقت شود که به صورت عمودی جابه جا شود نه افقی. تانک های ازت دارای عایق‌بندی خوبی هستند و حجم مشخصی از نیتروژن را در خود جای می‌دهد. هنگام اتمام نیتروژن ذخیره‌ای در آنها باید برای شارژ آن پیگیری کنید. اگر در بدنه تانک خود عرق یا شبنم مشاهده کردید، تانک شما نشتی و یا در بدنه آن ترکی وجود دارد که در این صورت حتما باید به رفع نشتی بپردازید و یا تانک را تعویض کنید.

به این مورد نیز توجه کنید که هیچگاه نیتروژن ذخیره شده در تانک را تنفس نکنید، نیتروژن سمی نیست ولی باعث کاهش اکسیژن رسانی به بدن شما می‌شود. همچنین نیتروژن مایع بسیار سرد پوده و می‌تواند باعث سوختگی شود. پس هیچگاه پوست را در معرض آن قرار ندهید و هنگام کار با آن سر را تا حد ممکن از محل نیتروژن دور نگه دارید تا مشکلی پیش نیاید.

اگر به دنبال خرید این تانک های ازت و دریافت لیست قیمت تانک ازت هستید و می‌خواهید محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد  می‌شود که به محصولات سایت بالن گاز مراجعه کنید. در صورت داشتن سوال می‌توانید با مشاورین تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!