لیست قیمت دستگاه جوش صبا

لیست قیمت دستگاه جوش صبا


لیست قیمت دستگاه جوش صبا

مجموعه صبا الکتریک یکی از پیشروترین تولید کنندگان دستگاه جوش در کشور به شمار می‌رود. این مجموعه از سال ۱۳۷۶ انواع تجهیزات الکترونیکی با کیفیت را طراحی و به بازار عرضه کرده است. طرح‌های متفاوتی از دستگاه‌های جوش در بازار هستند که هر کدام با قدرت‌های متفاوت قابل تهیه می‌باشند. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای افراد فنی بسیار اهمیت دارد یک دستگاه جوش با ویژگی‌های بسیار خوب است. اینورترهای جوش ایرانی توسط مجموعه صبا الکتریک در داخل کشور تولید شده‌اند و یکی از محصولات محبوب در بازار به شمار می‌روند. مجموعه صبا الکتریک با تجربه خود، انواع دستگاه‌های جوش را با تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد اولیه مرغوب به بازار عرضه کرده است. هر محصول دارای استانداردهای ملی و بین المللی می‌باشد. در ادامه لیست قیمت دستگاه جوش صبا و پرفروش‌ترین مدل‌های اینورتر صبا را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

ریز لیست قیمت دستگاه جوش صبا

  • دستگاه جوش اینورتر ٢٠٠ آمپر TURBO PLUS 2001: تومان4,000,000
  • دستگاه جوش اینورتر ٢٠٠ آمپر صباPLUS 2002 A4: تومان4,400,000
  • دستگاه جوش اینورتر صبا ٢۵٠ آمپر R-Inv: تومان10,000,000
  • اینورتر جوشکاری ٢٠٠ آمپر R 200N: تومان7,000,000
  • دستگاه جوش اینورتر صبا ٢٠٠ آمپر SMART PLUS 2003: تومان3,000,000
  • اینورتر جوشکاری صبا ٢۵٠ آمپر R-INV 250 Cell: تومان11,000,000

بهترین دستگاه در لیست قیمت دستگاه جوش صبا

دستگاه جوشکاری‌هایی که توسط مجموعه صبا الکتریک تولید می‌شوند دارای تنوع بالایی هستند و برای تمامی مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی قابل استفاده‌اند. چندین مدل از دستگاه‌ها هستند که با آمپر خروجی و تکنولوژی‌ها و امکانات گوناگون به بازار عرضه شده‌اند. چند مدل از بهترین‌های آنها عبارتند از:

دستگاه جوش صبا Smart plus 2003: این دستگاه قابلیت نصب بر روی ژنراتور را دارد. برای انواع جوشکاری‌های حساس و تحت آزمایش قابل استفاده است. مصرف برق پایینی دارد و قابلیت جبران سریع نوسانات جریان برق را دارد.

اینورتر صبا PLUS A4 2002: قابلیت تنظیم آرک فورس و هات استارت به صورت دیجیتال را دارد. همچنین امکان جوشکاری تیگ وجود دارد. مجهز به سیستم حفاظت در برابر افزایش دما و جریان است. برای مصارف خانگی، کارگاهی و ساختمانی مناسب است و جریان خروجی واقعی آن ۱۹۰ آمپر می‌باشد.

Power Ric 2002 A4: قابلیت جوشکاری آرگون و الکترود را دارد. مجهز به تکنولوژی ارک فورس می‌باشد. مصرف برق آن بسیار پایین است و می‌تواند نوسانات جریان برق را به راحتی جبران کند. در لیست قیمت دستگاه جوش صبا در مورد آن ها صحبت کردیم.

مشخصات دستگاه های جوش صبا الکتریک

صبا الکتریک تمامی محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید کرده است. یکی از مهم‌ترین مزایای این برند این است که در کنار عرضه اینورتر جوشکاری، لوازم جانبی مورد نیاز از جمله انبار اتصال انبر جوش و کابل جوش را هم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. شما می‌توانید ساده‌ترین جوشکاری‌ها را با این برند تجربه کنید. پاشش جوش در این محصولات کم است و دارای جریان ثابت و یکنواختی می‌باشند. دارای سیستم خنک کننده اینورتر هستند. برای دستگاه‌ها، نمایشگر دیجیتال تعبیه شده تا شما بتوانید ساده‌تر درجه‌ها را تنظیم کنید.

سخن پایانی

قیمت اینورترهای جوشکاری بسیار مناسب است و در کنار کیفیت بالا و کارایی خوبی که دارند ارزش خریدشان بالا است. البته در نظر داشته باشید که این اینورترها ارزان قیمت نیستند تنها چون تولید داخل هستند نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. عواملی هستند که در قیمت نهایی دستگاه جوش تاثیر گذارند. این عوامل عبارتند از میزان آمپر خروجی اینورتر جوشکاری، ویژگی‌های هر دستگاه، نوع مصرف دستگاه جوش، میزان مصرف برق، قطعات و لوازم همراه.

مجموعه بالن گاز به عنوان عرضه کننده مستقیم انواع دستگاه‌های جوش با برندهای صبا الکتریک، آروا و رونیکس و غیره در کنار شماست. شما عزیزان می‌توانید با توجه به برند مورد نیاز خود با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت سفارش انجام دهید. از طریق راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده با کارشناسان صحبت کنید تا راهنمایی‌های لازم در مورد تفاوت لیست قیمت دستگاه جوش صبا با دیگر دستگاه‌های جوشکاری را متوجه شوید.

دیدگاه ها غیرفعال است